10 augustus 2015 - Reisverslag uit Marloth Park, Zuid-Afrika van Jacqueline eilander - WaarBenJij.nu 10 augustus 2015 - Reisverslag uit Marloth Park, Zuid-Afrika van Jacqueline eilander - WaarBenJij.nu

10 augustus 2015

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

10 Augustus 2015 | Zuid-Afrika, Marloth Park

hallo allemaal,
Eindelijk kunnen we iets laten horen van ons hier in Zuid-Afrika.
We hebben helaas geen wifi in ons huis dus kunnen we alleen als we gaan uit eten o.i.d. proberen iets op te schrijven en op te sturen.
Maar goed , de reis was lang maar ging goed, Gido is een prima links rijder dus dat is ook geen probleem. We hebben een Jeep als huur auto dus ook allemaal prima.
Zaterdag hebben we uitgerust en langs de krokodillen rivier gewandeld, daar zagen we nijlpaarden. Op het Marlothpark zelf en in onze tuin van het huis lopen zelfs giraffen en kudus en zebras. Erg leuk. Gisteravond bij zonsondergang zagen we al olifanten bij de rivier en buffels. Glaasje wijn erbij, stoeltje mee en alleen lekker genieten heerlijk!
Vanmorgen zijn we vroeg opgestaan en hebben we in Lionspruit zelf een safari gedaan. Was erg leuk, giraffen die midden op de weg blijven staan.

Nu zijn we net terug van een sunset safari in het Kruger Park. Dit was echt GEWELDIG. We hebben een aantal foto bijgevoegd.

Alles gaat hier dus erg goed, we hebben het erg naar onze zin hier in Zuid-Afrika!!

• 11 Augustus 2015 - 09:44

Oma Aly En Opa Klaas:

Heel mooie foto"s en heerlijk genieten deze vakantie,het is jullie gegund.
    Jullie leven in een hele andere wereld.
    Wat fijn dat Gido het links rijden ook makkelijk afgaat ,maar ja wat gaat hem nou niet makkelijk af,
    eigenlijk toch alles.
    Gelukkig maar, want we willen dat jullie allemaal weer veilig thuis komen.
    hier gaat alles goed, ook met noortje, ze doet het goed.
    Als wij buiten zijn is Noortje ook buiten, in haar hondenmand, of op de stoel, of op de tegels.
    Zondagavond heerlijk gegeten, het was echt een verrassings menu.
    Heel goed uit geballanseerd, het klopte helemaal, erg lekker.
    Dinsdag morgen gaan we fietsen, naar Ettenleur we hebben zondag ook al 25 km. gefietst.
    Het is hier ook prachtig weer, we leven veel buiten.
    Geniet nog verder, en tot horens.

Lieve groet van je ouders.

• 11 Augustus 2015 - 10:54

Dree:

Zoek de 10 verschillen met je omgeving van nog geen 5 dagen geleden! Prachtig al dat beestenspul en met hoeveel tele fotografeer je dat? Akelig dichtbij dunkt me, maar ja ik heb totaal geen verstand van dieren, dus alles lijkt me veel te dichtbij. Een uitstapje naar Maputo zit er zeker niet in. Ze hebben me ooit verteld dat daar de mooiste stranden van de wereld liggen.
    Hopelijk lukt het jullie om mijn ambivalente verhouding met Afrika positief bij te stellen. Ben benieuwd. Groetjes, Dree (collega ggz)

• 11 Augustus 2015 - 20:17

Henriette:

Leuk verslag en mooie foto's. Zo kunnen we een beetje meegenieten! Veel plezier met de rest van de reis.
    Groetjes, Henriette & family

• 16 Augustus 2015 - 09:26

Pieter:

Vooral de foto van het lui paard is jaloersmakend.
    Geniet van jullie verdere verblijf daar !!
    Hartelijke groet, Pieter en Yvonne